ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 13 December 2012

BUDAYA BIADAP PKR : KAJIAN KES LATHEEFA KOYA (PKR)

Oleh : Jay

Bukan sekali dua Latheefa Koya a.k.a Pakistan Koyak ni biadap dengan orang ramai. Dah banyak kali. Cuma gua pelik, apesal Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim tak pernah nak tegur si Pakistan ni? Kot ye pun atas dasar kebebasan bersuara, takkanlah sampai menghilangkan kesopanan dalam bercakap? Ini bukan Pakistan...Ini Malaysia...yang asasnya adalah TANAH MELAYU. Orang Melayu ni kalau nak berbicara dengan dengan mereka biarlah bersopan dan berbudi bahasa.

Terbaru Latheefa Koyak ni bukan main biadap di Jabatan Pendaftaran Negara. Dengan menjerit-jerit sampai nak tujil bijik matanya. Inikah 'HARAPAN BARU' yang dicanang-canangkan oleh PKR??? Harapan tahi  laaa!!!



No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute