ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 26 December 2012

DARI PEMBOHONG KEPADA PENJENAYAH




Oleh : RPM

Nampaknya puak-puak Macai Pakatan yang balacinya MAZLAN ALIMAN dari PAS dah naik satu lagi darjat. Jika dahulu mereka sekadar menjadi kaki pembohong dan kaki penipu, kini puak-puak macai DAP dan PKR ni dah jadi penjenayah. 

Berdasarkan video diatas, jelas menunjukkan pacuan 4 roda yang dipandu oleh macai-macai kompem syurga Nik Aziz ini dipandu dengan laju dan cuba merempuh penduduk Felda yang tidak mahu menerima kedatangan pepuak kaki fitnah dan temberang ini.

Benar, negara kita sebuah negara demokrasi, sesiapa sahaja bebas bergerak tanpa halangan. Tapi taklah bermakna yang sesiapa sahaja boleh buat suka hati mak bapak dia. Hatta orang luar nak masuk rumah kita sendiri pun, orang luar berkenaan akan meminta kebenaran, puak-puak macai ini pula, usahkan nak mintak kebenaran, datang nak buat onar pulak tu.

Lebih menariknya, untuk mendapatkan simpati orang ramai, maka seorang pelakon diupah untuk menjadi mangsa ikat dan mangsa berdarah. Cuma dalam bab ni, pepuak macai ni dah terkantoi bilamana yang kena ikat dan yang berdarah tu muka yang sama. Lagi menarik, siap boleh tukar baju lagi. Tambah peliknya pula bilamana buat kali pertama dalam sejarah, PAS 'terlupa' nak ambil gambar orang yang mengikat dan orang yang 'membaling objek keras sampai kepala pelakonnya berdarah'. 

Sekali tengok macam SYIAH sambut hari asyura pun ada. Sebab memang SYIAH ni suka aksi darah ni, nak nampak tragik dan simpatilah katakan....Tak mustahil PAS pun ikut kaedah yang sama sebab dalam PAS sendiri memang wujud kumpulan SYIAH yang diketuai oleh TIMBALAN PRESIDEN PAS sendiri, MAT SABU. Hatta penubuhan JABATAN AMAL atau UNIT AMAL itu sendiri pun dari adaptasi pertubuhan sukarelawan di IRAN.


sumber MalaysiaKini : http://www.malaysiakini.com/
sumber laman web Mat Sabu : http://mohamadsabu.com



Sebiji skrip ulang siar macam Suhardi Mat Isa yang purak-purak mati kat PUDU waktu BERSIH AMBIGA 2.0



P/S : PAS MENGGILA BUAT CELAKA, DAP GAK YANG DAPAT KONSESI BALAK.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute