ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 24 March 2013

DEWAN ULAMA PAS KANTOI MEMFITNAH!!!!

Oleh : Jebat.

Lihatlah betapa fasiqnya PAS. Mudah melemparkan kesalahan kepada pemerintah sedangkan dalam masa yang sama mereka juga mempermain-mainkan hukum ALLAH. Hudud hanya menjadi barang dagangan pilihanraya mereka. Sebelum mereka mahu menyalahkan orang lain, atau nak mengkritik pemerintah, nilai diri sendiri tu terlebih dahulu...macam kat video dibawah ni;







Sekarang mari kita dengar pandangan bekas calon PARLIMEN HULU SELANGOR (PKR), Zaid Ibrahim.


Jika diantara mereka sendiri pun GAGAL memberikan kata putus, kenapa terhegeh-hegeh nak suruh pemerintah buat itu dan ini??? Sekarang siapa yang mempermainkan agama? Nik Aziz, Hadi Awang, bleh jawab???

2 comments:

  1. TAHNIAH ADMIN!!! PENJELASAN YANG MENDALAM. SEMOGA RAKYAT MENYEDARINYA.

    ADMIN...BRADER INGIN MEMINTA ADMIN DAPAT LINKKAN BLOG BRADER DI BLOG ADMIN SEKIRANYA BOLEH.

    http://www.bradermansuh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. aku bertanya kpd diri aku sendiri. kenapa Allah tidak tolong perjuangan pas yg kononnya berlandaskan agama. jawapan yang aku dapati ialah, pas hanya menggunakan agama tapi tidak berjuang untuk agama. mereka menuduh orang lain fasik sedangkan merekalah yang munafik.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute