ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 6 March 2013

OPS DAULAT : BILA MUZABZIB JAYYID JIDDAN BERTWITT


Oleh : Jebat

Sejak dua menjak ni, aku tengok si Muzabzib ni makin kuat meroyan dia....

Terbaru dia buat twitt yang mengatakan bahawa mereka yang ada tugasan dan kerja tak perlu memilih Air Asia. Sebab Air Asia kuat delay.

Bila dah kena perli semula, dia kata pula pihak yang perli dia balik sebagai terlalu mengampu @ fanatik.


Tapi cuba korang fikirkan, waktu dia buat twitt ni, adakah dia sedang menunggu penerbangan menggunakan pesawat AIR ASIA?

Kalau tak apehal tetiba nak buat twitt macam tu??? Apa kawan dia naik Air Asia bagi tau dia ka?? Untuk apa kawan dia nak bagi tau??? Atau sekadar nak cerita pengalaman dia naik Air Asia??? Tapi aku nak tanya KENAPA SEKARANG baru nak TWITT???

Baik lah...sebagai orang yang bersangka baik, aku cabar si Muzabzib ni bersumpahlah dengan nama ALLAH yang status Twitt kau tu memang tak ada kaitan lansung walaupun sedetik untuk memperli mana-mana pihak terutamanya Kerajaan Malaysia yang membuat keputusan menghantar anggota tentera kita menggunakan pesawat Air Asia.

Kalau malas nak taip copy paste jer ayat gua ni : "Demi ALLAH aku x terdetik nak kutuk pemerintah sbb suruh tentera naik Air Asia' 

So Muzabzib ada berani???

Jangan Marah Muzabzib...freedom of speech bak kata Pak Syeikh hang....


p.s : kalau hang nak cepat naik private jet lerrr.....

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute