ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 7 March 2013

OPS DAULAT : PENGGANAS DI LAHAD DATU ADALAH KHAWARIJ




Oleh : UCT

Pengganas di Lahad Datu adalah golongan bughat yang boleh juga adalah khawarij. mereka islam tetapi perbiatan mereka tidak Islam. Dalam mempertahankan kerajaan Malaysia yang sah dan beragama Islam maka halal darah Khawarij iaitu Bughat. Dalil jelas maka tontonlah dahulu walau anda membenci para ilmuan ini. Jihad yang sah adalah bahawa Malaysia yang mempertahankan negara dengan izin dari pemerintah. Pihak bughat itu wajib ditentang. Jika syahid seseorang bukanlah pula hak kita. Berdoalah agar mereka mendapat syahid di hadapan Allah.



Kepada perwira yang sedang berjuang :


1 comment:

  1. HIDUP ADALAH PERJUANGAN,MAKA SEBAIK-BAIK MANUSIA YANG HIDUP
    IALAH MANUSIA YANG MAHU BERJUANG KERANA AGAMA,BANGSA,DAN TANAH AIRNYA,SUKA BERKHIDMAT UNTUK KEBAJIKAN UMUM DAN SANGGUP BERKURBAN
    UNTUK MENEGAK HAK DAN KEBENARAN...

    TUKANG KACAU DAN CACI
    TIDAK AKAN MASUK SYURGA..

    selamat berjuang kepada PDRM dan ATM semuga berjaya memulih keadaan...



    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute