OPS DAULAT : PERDAMAIAN DI MINDANAO PENGAJARAN UNTUK PUAK PEMISAH LAIN DI DUNIA.



Oleh : UTK.

Berikut merupakan artikel yang pernah tersiar di dalam ruangan Antarabangsa, MASSA, 31 Ogos 1996. Artikel ditulis sempena kejayaan perjanjian damai diantara pemimpin Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) dengan Presiden Filipina pada ketika itu Fidel Ramos. Perjanjian Perdamaian ini ditandatangani pada 2 September 1996. Untuk makluman pembaca, Nur Misuari merupakan Gabenor Pertama yang dilantik menjadi Gabenor di kepulauan majoriti Umat Islam ini. 

Kepada pejuang di perbatasan, kami rakyat Malaysia mengucapkan ;


OPS DAULAT : PERDAMAIAN DI MINDANAO PENGAJARAN UNTUK PUAK PEMISAH LAIN DI DUNIA. OPS DAULAT : PERDAMAIAN DI MINDANAO PENGAJARAN UNTUK PUAK PEMISAH LAIN DI DUNIA. Reviewed by pena minang on March 10, 2013 Rating: 5

No comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

Powered by Blogger.