ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 3 March 2013

OPS SULU : ANWAR TAK AKAN MENGAKU SALAH WALAUPUN DAH KANTOI KAW-KAW!!!


Oleh : Jebat

Aku dah agak dah si Anuuuuuuwar ni tak akan mengaku salah punya walaupun dah macam-macam bukti dibawa kepada dia. Insiden Lahad Datu misalnya, hanyalah satu episod penafian biasa Anwar dari terlibat secara lansung dengan 'menjemput' kumpulan pemisah ke Sabah. Nak cover dari menjawab masalah, beliau menyalahkan UMNO, dan Media Tempatan sedangkan FAKTA sebenarnya pendedahan tersebut dikemukakan oleh Manila Times dan Reuters. (Rujuk sini) & (Rujuk Sini)



Samalah dengan pengikutnya. Walaupun dah pelbagai bukti diberikan, masih kata Pak Syeikh depa tu tak bersalah.... Sebab apa jadi macam tu??? Sebab taksub dan dah buta hati. Sampai tak boleh terima kenyataan..... Tak percaya, kita rewind semula kejadian BERSIH 3SUKU yang lalu.....



Sekarang kita tengok penafian dia...





So rasa-rasa korang nak percaya tak penafian dia kata dia tak terlibat tu???


No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute