ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Saturday, 23 March 2013

SAFWAN ANANG GIGI BERTERABUR KANTOI BUAT PROVOKASI KAT RTM


Oleh : RPM/JEBAT/CENTRAL

Si Safwan Anang ni tak habis-habis buat hal. Hari tu ko buat sandiwara kena belasah depan UPSI. Minggu lepas kau buat kecoh dekat pagar 2 UiTM. Hari ni ko buat hal plak dekat Pintu Pagar RTM. Apa ko dan kawan-kawan ko ni tak ada kerja lain ke?

Takpelah...dah alang-alang kau suka buat hal, apa kata aku peringatkan semula sandiwara kau.

Video Pertama : Kau buat kecoh kat UPSI

Video Kedua : Kau buat kecoh kat UiTM

Video Ketiga : Kau buat kecoh kat RTM

Tapi apa yang paling menarik ialah kejadian kat UPSI. Kau purak-purak mati macam kena pukul. Kau tuduh kena belasah sampai patah tulang sana sini, mulut pecah, gigi berterabur. Macam dalam gambar kau kat bawah ni.




Tapi sayangnya kau kantoi besar bilamana Pengarah Perubatan Negeri Perak Datuk Dr Ahmad Razin Ahmad Maher mengatakan bahawa kat tidak patah tulang pipi seperti yang difitnah oleh beberapa portal kaki penipu pro-pembangkang dan juga facebookers dari kumpulan kau. Sila rujuk disini dan sini. Dan untuk makluman pembaca yang lain memang kawan-kawan dia ni diajar untuk jadi kurang ajar. Anda boleh lihat disini, disini dan sini.

Jadi kepada Safwan Anang. Toksahlah nak menipu. Cukup-cukuplah penipuan bini kau yang kononnya 'hilang' pada Pilihanraya Kampus beberapa tahun yang lepas. Sampai masuk muka depan Utusan Malaysia. Cover2 la kemaluan mak mertua kau yang merupakan orang kuat PAS Selangor. Janganlah disebabkan kebodohan kau dan rakan-rakan kau, PAS turut sama menanggung akibatnya. Cukup-cukuplah apa yang si SYIAH KHALID ISMATH tu buat.

1 comment:

  1. Benih2 suku sakat Anwar dilahirkan dalam arena politik Malaysia, tapi sayang memilih jalan belakang untuk menampilkan kepimpinan.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute