ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 21 March 2013

TERBONGKAR : 'BIBLE' YANG MENJADI PANDUAN PAKATAN UNTUK MELAKUKAN DEMONSTRASI


Oleh : DK

Revolusi secara takrifannya ialah perubahan dari takuk yang lama kepada sesuatu yang baru. Dalam konteks Revolusi Musim Bunga Arab yang bermula di Tunisia (18 Desember 2010-14 Januari 2011), Mesir (25 Januari 2011-30 Jun 2012) dan Syria (15 Mac 2011-kini) menyaksikan tumbangnya pemimpin-pemimpin diktator yang telah memerintah sejak sekian lama.



Dapat disaksikan perpaduan dalam kalangan rakyat digembleng sepenuhnya untuk menjadi satu kuasa majoriti melebihi kekuatan ketenteraan kerajaan. Tidak dinafikan juga, pengaruh laman sosial dan campur-tangan kuasa asing yang mula menunjukkan taringnya untuk menjaga kepentingan mereka di negara-negara terbabit.

Untuk makluman pembaca, perkara ini bukanlah sesuatu yang datang secara sendiri. Sebaliknya ianya dirancang secara teliti bersandarkan rujukan mereka dalam buku dibawah ini. Sila download untuk mengetahui strategi mereka dalam menimbulkan kekacauan atas nama revolusi.


DOWNLOAD VERSI BAHASA INDONESIA [DISINI]

DOWNLOAD VERSI BAHASA INGGERIS [DISINI]

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute