ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 28 April 2013

PRU 13 : CALON N.15 SANGLANG USTAZ DR. FATHUL BARI KENA 'SOUND' DENGAN CALON P.088 TEMERLOH USTAZ NASRUDIN HASSAN TANTAWI



Oleh : Jebat

Mari kita dengarkan 'Wacana Mesra' yang diadakan di Pejabat Karangkraf di Shah Alam. Nilailah sendiri kualiti hujjah yang disampaikan oleh mereka berdua. Anda nilailah sendiri kualiti penghujahan mereka. Siapa yang tetap Konsisten dalam Hujjahnya menampilkan nas-nas Al-Quran dan Hadis. Dan siapa pula yang menipu demi 'menampakkan kebenaran' dalam hujjahnya.






Soalan untuk anda : JIKA BENDA YANG NI PUN DORANG BOLEH PUTAR BELIT, TAK ADA MASALAH MEREKA NAK PUTAR BELIT BENDA LAIN. Dan kepada Tantawi, kami nak tanya kepada kamu apa cerita Tabung Lahad Datu yang kamu buat tu? Berapa kutipannya? Dan kenapa kesemua No Akaun masuk ke Akaun PAS? Tak diasingkan berdasarkan nama akaun yang khusus?


No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute