ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 28 April 2013

PRU 13 : TAKSUB TAHAP GABAN - BESAR BETUL GAMBAR NIK AZIZ DALAM DEWAN SOLAT? DAH MACAM AGAMA PENGKAFIR SAHABAT TU JER...

Oleh : Jebat

Taksub? Mungkin itu ayat yang sesuai di letakkan kepada puak-puak ni. Sedangkan gambar pemimpin negara pun kami tak gantung kat rumah, inikan pula masjid. Usah kata gambar, kalender yang ada gambar YB dan logo BN atau UMNO pun aku koyakkan demi memastikan masjid bebas dari pengaruh politik.... Apa pun kami berharap Nik Aziz dapat menegur perbuatan penyokongnya ini kerana jelas bertentangan dengan syarak.

Cukup-cukuplah gambar-gambar pemimpin digantung di ruangan premis kerajaan dan swasta. Tak usahlah jadikan ruang solat kita penuh dengan gambar. Tak perlu kita ikut cara Kristian yang gerejanya penuh dengan gambar dan patung-patung. Apa pun aku harap gambar berkenaan tak diaspirasikan dari gambar dibawah ini :

2 comments:

  1. Selagi syiah ada dlm DNA PAS... selagi tu le PAS akan kacau bilau...hari biru. Bersihkn PAS dari syiah.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute