ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Wednesday, 1 May 2013

PRU 13 : SELEPAS "I SUPPORT ALL EFFORT TO PROTECT THE SECURITY OF ISRAEL" KINI ISRAEL MENDOAKAN 'KEBAHAGIAAN' BUAT RAKAN BAIKNYA.




Oleh : Jebat

Dalam satu wawancara dengan Wall Street Journal, Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang di Parlimen Malaysia dengan nada yang tegas menyokong langkah-langkah keselamatan untuk melindungi negara Israel.

Walaupun dikecam oleh ramai pihak, ketua pembangkang berkenaan tetap tidak mahu menarik balik kenyataan tersebut, malah menyalahkan pihak lain kerana dilihat gagal memahami maksud sebenar yang hendak disampaikan oleh beliau.

Tak apalah...Benda tu dah settel setelah KJ membalun barua ISRAEL ini. Namun apa yang menarik, setelah beberapa tahun isu ini gagal dijawab oleh Anwar, secara tiba-tiba Malaysia digemparkan 'DOA SELAMAT' yang sampai dari ISRAEL kepada 'Rakyat Malaysia'. Persoalanya kenapa pula ISRAEL nak sibuk-sibuk dengan urusan politik Malaysia?

Dan bagaimana pula dengan status Parti Islam se-Malaysia yang berada dalam Pakatan? Adakah mereka 'redha' dengan doa berkenaan? Dan dimana pula kenyataan Dewan Ulama PAS mengenai perkara ini? Adakah 'DEMI UNDI' sampai sanggup maruah ISLAM digadaikan?






2 comments:

  1. erm... baru jer cakap 2 3 ari lepas... anuar tu, kalau dah buat statement sokong israel, x mustahil... orang yahudi akan contact dia...

    Kalau dah sokong yahudi.. nak sangat la yahudi ni berkawan.. herm.. anuar2.. x salah la Dato seri Mahathir pecat.. sebab (maaf ckp sebab nak bahasakan dia hang)hang ni bahaya...

    Ya Allah, selamatkan lah M'sia dari di jajah Yahudi.. Wallahi.. tolong lah... aku merayu...

    ReplyDelete

  2. Saya ingin menyampaikan kepada seluruh TKI yang bekerja di negeri orang saya ibu hermawati seorang TKI DI MALAYSIA pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan susah gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka internet mendapatkan nomor MBAH RONO katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi MBAH RONO dan minta angka bocoran MALAYSIA angka yang di berikan 4D TOTO ternyata betul-betul tembus 100% bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negeri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi MBAH RONO di nomor (_085_340_489-469_) ini asli bukan rekayasa atau silahkan buktikan sendiri..

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute