ANWAR SAKIT HATI BILA DAPAT TAHU BEKAS PEMBANTU PERIBADINYA PILIH PEREMPUAN DARI DIRINYA!!!



Oleh : Putra

Si Khawarij Anwar Ibrahim ni masih tak habis-habis menyalahkan pihak lain disebabkan KEKALAHAN beliau dalam PRU yang ke 13 ini. Tak cukup dengan mengajak dan menghasut rakyat dengan sandiwara celakanya yang diberi nama 'BLACK 505', si lahanat tua ni kali ini mula mempertikaikan titah ucapan baginda yang dipertuan agong. Katanya teks ucapan berkenaan disediakan oleh kerajaan Barisan Nasional. 

Mungkin si Juburi ni terlupa yang Kerajaan Malaysia ni sememangnya Kerajaan Barisan Nasional. Dan apa masalahnya sekiranya Yang Dipertuan Agong membaca teks ucapan yang disediakan oleh kerajaan untuk dirinya? Bukannya Baginda Yang Dipertuan Agong tak di 'brief' dengan teks ucapan yang akan dibacakan olehnya, dan ketika teks dipersembahkan pastilah Yang Dipertuan Agong tahu maksud perkataan yang bakal baginda ucapkan!

Dan jika baginda tidak suka atau tidak bersetuju dengan teks berkenaan, pastilah baginda akan meminta teks berkenaan ditukar dengan yang baru. Tapi dalam bab ini, baginda menerima teks berkenaan. Jadi kalau Yang Dipertuan Agong sendiri mengiktiraf teks yang disediakan oleh kerajaan sejajar dengan kehendaknya, maka siapa kau si Juburi nak menidakkan perkara berkenaan?

Habis kalau macam tu teks ucapan Sultan Selangor yang memerintahkan MB SELANGOR untuk memenuhi JANJI MANIFESTO, adakah kau nak tuduh yang BN juga sediakan teks ucapan baginda Sultan Selangor? Sedangkan kerajaan negeri Selangor adalah ditangan kalian?



Oklah...Kau sibuk nak mempertikaikan teks ucapan orang... Yang kenyataan kau sendiri nak bersara kalau kalah, siapa pula sediakan? BN jugak? 

Sudah-sudahlah ANWAR.... Let's Malaysia move foward. ALLAH dah takdirkan perancangan kau tak berjaya. Kau rancanglah macam mana pun, kau panggillah segala penasihat terkemuka dunia, kau mintaklah dana dari YAHUDI serata muka, kalau ALLAH tak redha...TAK JADI APA PUN!!!!

Firman ALLAH S.W.T dalam Surah Al-Imran ayat 54 yang bermaksud :

“Dan Mereka Merancang (tipu daya), Allah juga merancang (membalas tipu daya), Dan ALLAH sebaik-baik Perancang (membalas tipu daya)”

Post a Comment

0 Comments