ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 27 June 2013

MAKAN BIAWAK DI PROGRAM HARI MEDIA KEMENTERIAN PERTAHANAN

Oleh : Admin Mindef

Melaka, 26 Jun 2013 - Program Hari Media Kementerian Pertahanan yang telah dilaksanakan selama 2 hari bermula 24 hingga 25 Jun 2013 adalah bertujuan untuk memperkukuhkan hubungan kerjasama yang telah sedia terjalin diantara pengamal-pengamal media dan Kementerian Pertahanan.

Seramai 64 orang pengamal media telah mengikuti program ini yang telah melibatkan agensi dari media cetak, elektronik dan bloggers. Program ini telah diadakan di Pusat Latihan Peperangan Khusus (PULPAK), Kem Sungai Udang, Melaka.

Antara aktiviti yang dilaksanakan adalah abseiling, repelling, flying fox dan climbing wall. Selain itu mereka turut diberi peluang untuk menembak pistol Glock dan sub-mesingan HK MP5 serta menyaksikan demonstrasi oleh Anggota Gerak khas.

2 comments:

  1. tak perlu lah kita persoalkan soal binatang apa yang dimakan , tentunya semua orang tahu didalam angkatan tentera bukan melayu juga mahu kan makanan mereka dan yang pasti yang makan deperti digambarkan adlah orang bukan agama islam , hormati khenedak dan selera mereka kerana mereka juga adalah sebahagian dari angggota tentera yang taat setia

    ReplyDelete
  2. apa bezanya binatang biawak dengan dhab?

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute