ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 3 June 2013

PASCA PRU13 : ORANG MELAYU BUMIPUTRA UNDI MANA???

Oleh : RPM

PRU 13 sudah lama selesai. Namun masih kedengaran suara-suara Bahalol dari puak-puak KHAWARIJ SETIA BERBAJU HITAM yang masih tidak dapat menerima kenyataan yang ALLAH masih meletakkan posisi KHAWARIJ pada kedudukan hakiki mereka.

Untuk meng'cover' kemaluan mereka disebabkan rancangan mereka di gagalkan oleh ALLAH, maka puak-puak KHAWARIJ ini mulalah menebarkan cerita yang kononnya mereka ini adalah pemenang berdasarkan undi popular. Kita tak nafikan, memang mereka menang undi popular. Tetapi undi popular dari mana yang mereka dapatkan itu? Adakah dari orang ISLAM atau orang KAFIR? Sama-Sama kita lihat infografik dibawah ini :

JAWAPANNYA :

Penjelasan berikutnya mengenai undi popular adalah seperti di link-link yang berikut :






No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute