ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 28 July 2013

[DOWNLOAD E-PAMPLET PERCUMA] JAWAPAN KEPADA KENAPA SYIAH BOLEH MASUK MAKKAH DAN MADINAH


Oleh : UKT

Ramai diantara kita sering kali ditanya oleh puak-puak Syiah atau pro-syiah atau kita sendiri tertanya, jika Syiah bukan ISLAM, mengapa puak-puak ini masih boleh dan dibenarkan untuk memasuki Makkah dan Madinah? Dan ternyata pertanyaan ini sulit untuk dijawab oleh sesetengah ahlus sunnah. Namun begitu ianya tidak lagi, kerana didalam pamplet ini telah tersedia jawapan-jawapan yang akan dapat menjawab segala persoalan yang berbangkit mengenai isu berkenaan. Diharapkan para pembaca dapat membantu menyebarkan pamplet ini di masjid-masjid atau surau dalam lingkungan kariah pembaca. Semoga usaha kecil kita ini diberkati Allah dan membantu perjuagan Islam yang syumul. Insyallah.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute