ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 20 August 2013

IKHWANUL MUSLIMIN LEBIH BAHAYA DARI YAHUDI - SYAIKH AL ALBANI


Transkripsi dan transliterasi oleh : AJ

Soalan : Adakah benar tuan pernah mengatakan bahawa Ikhwanul Muslimin (Muslim Brotherhood) adalah lebih berbahaya kepada Ummah berbanding Yahudi dan Kristian?

Jawapan : Ya, bahaya mereka adalah lebih besar (kepada ummah dari Yahudi dan Kristian). Walaubagaimanapun kita tidak melayan mereka seperti Yahudi dan Kristian.

[Makluman : Mungkin akan terdapat pengurangan, penambahan dan kesilapan dalam proses transliterasi / transkripsi ini. Namun kami sedaya upaya berusaha mengekalkan makna asal atau menghampiri makna sebenar apa yang hendak diperkatakan oleh Syaikh yang mulia. Sekiranya terjadi kesilapan dan kesalahan, kami memohon kepada ALLAH Ta'ala agar mengampunkan dosa kami.]

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute