ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

MAHASISWA

Friday, 23 August 2013

SYIAH DAH SAMPAI KE SABAH


Oleh : AJ
Video : SebTV

Sebuah video yang dimuat naik di laman Youtube melalui akaun SebTV hari ini memaparkan seorang lelaki Melayu yang sedang bersolat di sebuah Surau yang terletak di Harbour Mall, Sandakan.

Nampaknya Syiah di Malaysia semakin berani mempraktikran ajaran mereka secara terbuka ekoran kelonggaran dari enakmen yang wujud dalam negara kita. Sehubungan itu, kami berharap pihak kerajaan dapat mengambil tindakan tegas bagi menghalang ajaran ini dari terus berleluasa.

2 comments:

  1. Sering juga ditemui, yg Sunni pun bila solat pakai T-shirt pendek, bila sujud aurat belakang pinggang terdedah, kurang satu syarat sah solat.
    Begitu juga dgn tumu'minah ketika 'iktidal ramai yg langgar, kurang satu rukun solat.

    ReplyDelete
  2. Inilah akibatnya bila merasa diri benar dan dijamin ahli syurga

    ReplyDelete

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2015 Pena Minang Inc