ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 16 September 2013

CHIN PENG MAMPOS. PUAK-PUAK PEMBANGKANG MULA MEROYAN

Oleh : RPM

Nampaknya ada dua ekor bangsat yang IC nya masih tertulis perkataan ISLAM, tak tahu nak meletakkan taraf mayat seorang manusia yang tidak mentauhidkan ALLAH dan RASULNYA pada kedudukan sepatutnya.

Pertama : Hishamuddin Rais.

Bangsat ni memang tak boleh nak cakap apa. Gila, mereng dan sewel. Sejak masuk belajar kat Universiti sampai habis belajar. Kerja asyik nak jatuhkan kerajaan. Semua kerajaan buat, semua tak kena. Macam dia sorang jer yang pandai perintah. Pandai mengurus. Tapi lawaknya si bangsat ini sebenarnya usah nak uruskan negara pun tak reti....Nak urus event 'protes' pun GAGAL. Buktinya ada kat video bawah ni :


[Mula Rujuk Minit ke : 7.52]

Itu hanya sebahagian kecil dari 'kegilaan' Hisamuddin Rais. Banyak lagi benda 'gila' yang dia buat.







Kedua : Khalid Ismath 

Sekarang kita rujuk plak si mamat Khalid Ismath. Aku rasa dah ramai diantara kita yang dah kenal dengan Mamat Syiah Dagu Lebih ni.... Pelajar jurusan Undang-Undang UiTM yang digantung dan kini sedang menyambung pengajian di USM (Jarak Jauh) antara 'ikon muda' Syiah yang sentiasa keluar dengan pelbagai status pelik-peliknya. Walaupun tak diketahui status agamanya (ekoran aku tak mengiktiraf syiah sebagai mazhab dalam Islam), dia sering diangkat oleh pembangkang, kononnya sebagai wakil anak muda.

Cuma satu jer la yang aku nak tanya kat korang semua. Apakah muka-muka bahalol ini nak kita biarkan terus bersuara di Malaysia tanpa sebarang sekatan? Mohon Menteri Dalam Negeri tangkap sahaja bahalol-bahalol ini dan lemparkan ke laut china selatan.

6 comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute