ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Saturday, 14 September 2013

HERET MOTORSIKAL SAMPAI UTARA : PROJEK PAS MEMBAHLOLKAN PENGANUTNYA

OIeh : RPM

Heret motor? Apa barang heret motor? Kenapa tak heret Bas Ekspress?? Kan tambang bas ekspress pun dah naik?

Kalau tak cukup dengan Bas Ekspress... Apa kata heret pula Kapal Terbang MAS Airlines!!! Sebab tak pernah bagi subsidi kat rakyat!!

Lepas ni kalau Tiket Keretapi naik, kita heret keretapi... Begitu juga dengan Monorail, LRT  dan seumpama dengannya.

Mari kita tengok muka-muka 40 Juta Riders yang sertai program 'HERET MOTOR SAMPAI UTARA'....

15 comments:

  1. Lecturer aku dulu cakap telo siam, ni kerja BODHOOO

    ReplyDelete
  2. Nampaknya semakin ramai penyokong2 PR nie menjadi BODOH dan mudah diPERBODOHKAN. Nanti bila Nasrudin suruh baring atas jalanraya utk dilanggar, jgn pulak tekejut. Makin tinggi ilmu dan zaman semakin moden, nampaknya semakin BENGAP pulak mereka2 nie. Dunia2, apa nak jadilah sekarang nie....

    ReplyDelete
  3. Ini lah penyebab jem teruk semalam sampai elite expressway

    ReplyDelete
  4. moto aku rosak la sebab duit aku kurang doposen xleh antar servis... wakakaka.. camni nak perintah negara? puihh!!

    ReplyDelete
  5. GESA anjur tolak motor sempena tanda protes, lepas tu anjur kutip derma kat mat2 rider ni untuk tambah tabung PAShit... kah kah kah kah kah kah... aduh, sape le yang BODOH tak boleh diAJOR ni..??

    ReplyDelete
  6. mmg bodoh. depa punya pemimpin sedap2 makan daging kambing. pengikut heret motor tgh2 panas spjg jln. kalau suruh makan taik pun makan.

    ReplyDelete
  7. kahkahkahkahak!! Pemimpin naik kereta mewah naik jet mewah...penganut di suruh tolak motor.....apa punya bodo pengikut PR nih.....kahakahkahkahkah!!

    ReplyDelete
  8. Kerja yg sia2 mcm ni tak perlukan kerajinan tu sebabnya diorang suka. Mudah2an Allah jauhkan ketua2 golongan ini dari menjadi kelompok pemimpin dalam negara kita ni, pemikiran bukan setakat jauh terkebelakang malah menambahsusahkan orang lg.

    ReplyDelete
  9. Harap motor je besor....mentaliti haluih kocik elek poceeet !..kenapa laaaa jadi bodo sampai mcm ni !!

    ReplyDelete
  10. KERJA BODOH DARI IDEA ORANG TER BODOH.
    KESIANNNN

    ReplyDelete
  11. Jaket bro warna hitam tu kalau ditengok baik2 stripnye mcm salib je... Warna hijau lak tu..

    ReplyDelete
  12. daripada heret motor, lebih baik bersihkan tandas di seluruh masjid-masjid, ada juga pahala.

    ReplyDelete
  13. bak kata Tun M, Bodoh tak boleh di ajar..

    ReplyDelete
  14. tengoklah berapa jauh boleh tolak motor..

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute