ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 22 September 2013

PANAS!!! SETIAUSAHA DEWAN ULAMA PAS KENA MAKI DENGAN CYBERTROOPERS PEMBANGKANG GARA-GARA TEGUR AHLI PAS MELALUI MINGGUAN MALAYSIA

Oleh : RPM

Apa sudah jadi dengan 'kepimpinan ulama Pas' hari ini apabila Setiausaha Dewan Ulama PAS mereka terpaksa menggunakan medium UTUSAN MALAYSIA untuk menyampaikan nasihat kepada ahli-ahlinya? Adakah HARAKAH sudah dipenuhi dengan kumpulan ANWARINAS, PRO-SYIAH dan ANTI PENYATUAN sehingga menyebabkan Dr. Khairuddin at-Takiri terpaksa 'merempat' menggunakan media pro kerajaan untuk menasihati ahli-ahli Parti Islam SeMALAYSIA?

Namun lebih mendukacitakan bilamana artikel yang terpapar di ruangan Mingguan Malaysia ini disambut dengan tomahan, cercaan dan makian dari kalangan penyokong dan ahli PAS sendiri, termasuk cybertroopers pro-pembangkang seperti AmenoWorld Reloaded.

Jadi sekarang ini, ulama UMNO atau yang bebas tetapi jujur untuk menyampaikan dakwah toksahlah terasa sangat kalau anda dimaki oleh puak-puak pembangkang ni tatkala anda menasihati 'jemaah' mereka. Kerana sememangnya budaya maki hamun ini adalah makanan 'ruji' puak-puak yang mengaku memperjuangkan 'Islam'.

P/S : Jika Syiah boleh memaki hamun, mencela malah mengkafirkan para sahabat, inikan pula PAS yang dah diserap dengan GEN SYIAH.... :)

6 comments:

  1. Budaya pas akidah pas .... ikut budaya syiah dan akidah syiah... akidah tok guru pun akidah syiah...kafir kan orang... maki hamun ulamak sendiri...kah..kah...pas itu syiah dan syiah itu pas....pas hancur oleh pkr dan dap....pada orang pas lu ada itak lu fikir la sendiri..... selagi puak pluralisma anwar dan syiah dalam pas .....pas hancur lebur...balasan dari kafir mengkafir...balasan peristiwa memali makan diri sendiri....

    ReplyDelete
  2. Akhlak dan adab terhdp ilmuan di pihak sendiri pun takda, parti Islam konon.

    ReplyDelete
  3. aku setuju dengan tidnakan Dr. Khairuddin at-Takiri. usahlah hendaknya kita persoalkanya. biarkanlah beliau menggunakan media apa sekali pun asalkan untuk kebaikan. kita alu alukan sahaja. Insya Allah, dengan keterbukaan kita, lebih ramai lagi yang akan sedar.

    ReplyDelete
  4. Apa nak hairan. Yang mengajar maki hamun, fitnah dan putar belit adalah ulama2 mereka juga. Jadi tak hairan lah ahli2 nya pun boleh maki hamun mereka balik. Ajaran Syiah memang lah gitu kesannya.

    ReplyDelete
  5. Maknanya dia org ni baca utusan la yea

    ReplyDelete
  6. baca utusan & mingguan malaysia je? kalau pasal politik, lebih khabar angin dari berita sebenar aje paper tu. lain kali baca semua paper maaa..jgn baca satu aje, baru tahu mana yg palsu/tipu.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute