ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 24 November 2013

MENILAI PERANAN 'ULAMA' DALAM KEPIMPINAN PAS PUSAT

Oleh : AJ

Inilah keputusan pemilihan agong PAS kali ini yang menyaksikan kumpulan 'Ulama' semakin diterajang oleh pengikut mereka dari menguasai tampuk kepimpinan dalam Ahli Jawatankuasa PAS Pusat. Ternyata, jenama 'Kepimpinan Ulama' sudah menjadi 'Kepimpinan Fulamak' apabila didalamnya terdiri dari Peguam yang mem'backing' Syiah, penyokong pluralist agama, barua DAP dan lain-lain lagi.

Apa-apa pun inilah PAS yang akan memandu perjalanan PARTI 'ISLE' Se-Malaysia ini menjelang PRU14. Kelompok Anwarinas, pluralist dan Syiah semakin menguasai PAS dengan jenama KUMPULAN PROFFESIONAL.

Tahniah dan takziah kepada yang menang. Dan yang kalah, boleh cuba 5 tahun lagi.

1 comment:

  1. Transformasi khawarij kpd liberal.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute