ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 31 December 2013

@anwaribrahim BERSEDIA JADI PERDANA MENTERI 16 SEPTEMBER TAHUN INI


Oleh : AJ

Anwar Ibrahim menyatakan keyakinan beliau bahawa dirinya akan menjadi Perdana Menteri Malaysia pada tahun hadapan.

Keyakinan ini disebabkan beliau telah mendapat jumlah yang cukup untuk memastikan kerajaan yang ada pada hari ini akan tumbang.

"Kita dah ada jumlah yang cukup"

Itulah sebahagian ungkapan yang pernah beliau ucapkan pada tahun 2008. Dalam ucapannya, beliau turut mengumumkan tarikh 16 September sebagai 'road map' utama dalam mengambil alih kerajaan pusat. Kini tahun 2014 telah menjelma. Hanya beberapa bulan sahaja lagi tarikh 16 September akan kembali. Adakah Anwar bersedia mengumumkan jumlah MP yang hendak 'melompat' ke blok pembangkang?

Apa yang pasti, macai-macai Anwar akan terus mempercayai ucapannya. Kerana bagi mereka, 'kencing' Anwar adalah satu kebenaran.

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute