ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Saturday, 28 December 2013

@anwaribrahim TERLUPA KOT YANG DIA SENDIRI 'FAVOURITE'KAN GAMBAR TUT

Oleh : RPM

Mudah betul alasan Anwar. Apa sahaja 'kesilapan' dia, semua salah UMNO. Peliknya barua-barua dan penjilat Anwar percaya mati-matian apa sahaja yang dikatakan oleh Pak Nuaq?Persoalannya Betulkah UMNO yang buat? Atau sememangnya Anwar sendiri yang 'tekan' favourite tu. Lepas tu bila dah kantoi, mulalah cakap akaun di hack. Ala.. Ini bukan kali pertama Anwar terlupa dengan apa yang pernah dia cakapkan. Kalau bercakap pun dia boleh terlupa. Takkan twitt tak boleh lupa plakkan? Berikut adalah 'aksi-aksi' yang Anwar terlupa;




Lagi satu, apesal tak buat laporan Polis dan kat Suruhanjaya Komunikasi Malaysia? Tapi tak apalah. Benda dah nak jadi... Maklumlah kengkadang ni, bila dah tua memang cepat lupa. Disini kami juga nak nasihatkan kepada Anwar agar rajin-rajin tukar password tu. Ok?

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute