ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 1 December 2013

KEJAYAAN 'DAKWAH' SYIAH DALAM PAS

Oleh : AJ

Perh!!! Macam cerpen (Cerita pendek).

Namun adakah betul apa didakwa @ FITNAH oleh seorang 'Ustaz' yang bernama Akmal Haji Kamaruddin ini? Berpegang perintah ALLAH yang bermaksud ;

“Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)

Maka rakan kami dari CELAH GELEGAR telah menampilkan kenyataan yang dibuat oleh tuan punya badan bagi menjawab fitnah tersebut. Moh kita tengok penjelasan dari Kazzim Elias sendiri :


Inilah salah satu kehebatan orang-orang PAS. Mereka pandai mengarang cerita palsu demi memfitnah mana-mana pihak yang mereka mahukan. Ternyata 'kelebihan' ini jarang ada pada ustaz-ustaz atau ulama-ulama sunnah yang lain, selain daripada 'Ulama Syiah' dan 'Orang Syiah' yang memang sudah terkenal dengan kehebatan putar belit, memfitnah, mengeji dan menipu. Setakat Abu Bakr, Umar, Usman, dan para isteri Nabi pun boleh difitnah, takkanlah setakat nak memfitnah seorang manusia yang bergelar 'Ustaz' ini menjadi satu masalah bagi mereka?

 Baca cerita rekaan Syiah untuk memfitnah Hindun disini.

4 comments:

  1. Mohd Akmal Kamaruddin, ustaz konon, belajar agama, akhlak serupa Abu Jahal!

    ReplyDelete
  2. Ustazzzzz..p mintak maaf.masih ada masa lagi..

    ReplyDelete
  3. Sama la isu "ustat" yg tuduh tun m tgk cd lucah ngan cucu... Dia buat cerita cerpen gak....

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute