ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 8 December 2013

@suhaizankayat & @DPPMalaysia TERUSKAN LEGASI @Tantawi100 MENIPU TABUNG DERMA???

Oleh : AJ

Dewan Pemuda PAS nampaknya mempunyai masalah dalam pengurusan kewangan. Ini adalah kali kedua DPPP menipu rakyat Malaysia.

Dulu ketika insiden Lahad Datu terjadi, PAS melancarkan Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu atas nama Tabung Rakyat Prihatin. Kami tak tahu apa Status duit dalam tabung berkenaan. Adakah sudah diberikan kepada yang layak atau didiamkan seperti apa yang terjadi pada tabung Memali. Baca selanjutnya disini.

Kini PAS buat perangi lagi. Kali ini DPPP dibawah kepimpinan baru, Suhaizan Kayat melancarkan pula kempen kutipan derma atas nama Tabung Kemanusiaan Pemuda.

Dan sekali lagi PAS didapati menipu nama tabung berkenaan. Ini kerana Tabung berkenaan tidak wujud, sebaliknya no akaun berkenaan hanya tertera nama PARTI ISLAM SE-MALAYSIA.

Persoalan kami sekarang, kenapa DPPP tidak mewujudkan akaun khusus atas nama tabung berkenaan? Dan kenapa pula nama akaun tersebut atas nama PARTI ISLAM SE-MALAYSIA???

1 comment:

  1. Yang pastinya, ia tidak di ketahui berapa jumlahnya, ia tidak di ketahui siapa pengerusi dan AJK2 nya, yang pasti ia tidak akan di audit dan pastinya tidak di ketahui kemana wang itu di lesapkan.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute