ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 7 January 2014

GILIRAN "BACKUP SINGER" @drmazacom @realDRMAZA PULA KENA TITIK DENGAN DR. AZNIL

Dipetik dari tulisan : Dr. Aznil Hisham

"..Cantik dan mewah hiasan dalam jet baru Putrajaya.."- Maza

------

Semua orang boleh faham.. Murid darjah satu pun faham statement di atas.. Bukan kah beliau maksudkan bahawa PM mempunyai jet mewah?

Mari kita tengok balaci dia ni membela dosa drMaza.. Aku beri jaminan kat ko orang... Mamat ni memang seorang pelawak... Aku tergelak baca penjelasan dia .. Hahaha (^_^)

------
Untuk menjelaskan keterangan mamat pelawak ni.. Aku bagi anology yang serupa dengan situasi yang beliau nyatakan.. Untuk memudahkan penerangan aku..

Aku ingin pergi ke suatu destinasi yang jauh atas urusan kerja yg amat penting dan aku perlu segera... Aku tiada kenderaan yg bagus untuk ke tempat itu.. Maka aku menyewa sebuah Mercedes mewah.. Setaraf dgn Mercedes LGE.. Alhamdullilah, aku berjaya menyewakan kereta Mewah.. Maka kerja aku pun selesai dengan jayanya...

Ke esokkan harinya... Tergempar dlm akaun FB DrMaza dgn tulisan berikut :

"..Cantik dan mewah hiasan dalam Mercedes baru Dr Aznil...." - [?? admin DrMaza]

------

Sekarang hangpa boleh baca penjelasan mangkuk badut ni... Apa yg dia cuba sampaikan adalah.. Beliau mengiakan bahawa... Kereta Mercedes yg aku sewa itu adalah kepunyaan aku.. Walhal dari awal hingga akhir penjelasan beliau tentang status penyewaan kereta Mercedes..

Tak ke bangang namanya.... Hahahaha (^_^))

-----
Yang ni paling lawak (^_^))..... Dia punya kesimpulan (^_^) :

"...Jawapannya, beliau (Dr Maza) #HAMPIR_PASTI_TIDAK_SALAH sekiranya orang ramai melakukan semakan terhadap laman web rasmi syarikat Comlux Aviation Services (CAS) di Malta..."

Adik oii.. "Hampir pasti tidak salah" tu dalam Islam kalau dibundarkan ... Adalah SALAH... (^_^))

Orang yg minum arak secawan kecil dengan orang yg minum arak sebotol.. Dua2 haram.. Yang membeza antara keduanya adalah ... Kenyang atau tak kenyang (^_^)

Kita tak kata .. Orang yang minum arak secawan kecil adalah ... Hampir pasti tidak haram..

Nenek kebayan mana yang ajor hang ni... Aduiii.. (^_^)..

Punya dahsyat ayat nak cover dosa Maza.. Hahahaha

-----

Admin Maza dah mengaku kesilapan semalam.. Hari ini beliau mengucapkan terima kasih pada badut sekor ni kerana memberikan penjelasan yang HAMPIR PASTI BETUL .. (^_^))..

-----
Kesimpulan nya mudah ja.. Tak perlu panjang lebar nk hurai.. Maza tuduh jet mewah itu adalah milik PM..

Badut ni cerita tentang sewa menyewa... Yang mana normal bagi mana2 pemimpin negara..

****Psstt... Ni aku BERANGGAPAN fakta dia betul.. Aku malas nak korek dah.. Dari awal aku baca sampai hujung penjelasan dia .... Dia berjaya buat aku gelak guling2.... Hahaha.. (^_^)

Aku HAMPIR PASTI MATI lepas baca lawak mamat ni.. Hahaha (^_^)

You make my day bro.. (^_^)

Baca selanjutnya :

http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/kenapa-drmazacom-realdrmaza-berhujahkan.html#axzz2pgpkK6zt
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/analisis-terhadap-gaya-tulisan.html#axzz2pgpkK6zt
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/bukan-kali-pertama-realdrmaza-drmazacom.html#axzz2pgpkK6zt
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/siapa-bos-fb-drmazacom-realdrmaza-atau.html#axzz2pgpkK6zt
http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/realdrmaza-tak-baik-laa-fitnah.html#axzz2pgpkK6zt

4 comments:

  1. @administrator, stop being hypocrite. jadilah seorang yang adil, dan tidak hanya berpihak kepada umno. sungguh, jikalau dr. maza adalah macai umno, sudah tentu kamu akan membelanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Who cares about whether he want to support UMNO or not. The point is, MAZA don't be Hypocrite. What a nonsense when somebody who have access to PM don't use direct line to question this matters to PM. Bukannya Shahidan tak boleh tolong dia.

      -AJ

      Delete
  2. Fitnah dulu
    http://penaminangreturn.blogspot.com/2013/05/re-check-cerita-lama-maza-pernah-kata.html#axzz2pj6lJonn

    ReplyDelete
  3. As Salam... tentang DAP dr MAZA mungkin dah dilatih oleh CIA.. cara dia sekarang buat kenyataan atau tuduhan dulu, kemudian baru nak minta maaf.. ulamak selebriti ni dah hanyut...

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute