JASA ALLAHYARHAM DATO' HARUN TAIB TAK SEHEBAT TEOH BENG HOCK

Oleh : AJ

Allahyarham Dato' Harun Taib sudah meninggalkan kita dan kembali bertemu dengan Allah pada 25 Januari 2014 pada jam 12.05 tengah malam yang lalu, dan selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Persendirian Alur Lerang di Manir kira-kira pukul 11 pagi pada hari yang sama.

Cuma aku nak tanya mana pergi muka-muka pemimpin PKR, PAS dan DAP yang lain? Mana pergi Anwar Ibrahim? Sibuk nak ke Jepun lagi ke? Mana pergi Lim Guan Eng? Sibuk cuci kereta Mercedes yang baru ke? Mana pergi Lim Kit Siang? Sibuk mencari babi dihutan? Mana pergi Shamsul Iskandar? Masih sibuk berdemo depan kedutaan Jepun?

Apa yang pasti nampaknya Dato' Harun Taib turut menerima nasib yang sama seperti bekas Menteri Besar Kedah sebelum ini, Ustaz Azizan. Kelibat-kelibat yang pernah 'menyembah' mayat Teoh Beng Hock tidak kelihatan di hospital mahupun di tempat pengebumian ketika jenazah Ustaz Azizan dikebumikan di Maktab Islam di Pokok Sena.
Apa yang pasti baik Allahyarham Dato' Harun Taib mahupun Allahyarham Ustaz Azizan, kedua-dua tokoh ini terkenal dengan kelantangan mereka mengkritik Syiah selain menentang keputusan PKR dan DAP yang dilihat merugikan umat Melayu Islam di Malaysia. Kepada orang-orang PAS kalau tak sedar diri lagi, tak tahulah!

Baca seterusnya :

http://penaminangreturn.blogspot.com/2014/01/belansungkawa-buat-keluarga-dato-harun.html#axzz2rV8AjDuq

http://penaminangreturn.blogspot.com/2013/09/kenapa-azizan-dibenci-oleh-pemimpin-pkr.html#axzz2rV8AjDuq

http://penaminangreturn.blogspot.com/2013/01/polemik-allah-pas-ni-parti-apa.html#axzz2rV8AjDuq

Post a Comment

0 Comments