ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 10 January 2014

JOM KENALI 'HAKIM ICJ' YANG 'MENGIKTIRAF' 'SULTAN MELAKA' @_SultanMelaka @SultanMelaka_ @drmazacom @realDrMAZA

Oleh : AJ

Tak tahan nak gelak aku. Rupa-rupanya ada orang yang lebih hebat dari 'Sultan Melaka' yang duduk kat Gombak. 'Print Screen' yang atas ni plak menunjukkan 'majlis penyerahan akuan' oleh 'wakil ICJ' kepada Raja dan Permaisuri Kerajaan Islam Asia. Aik... Tak pernah plak aku dengar ada Raja Islam Asia. Yang terbesar pun Maharaja di negara tembok besar cina. Tu pun dah tak wujud.... Namun bukan isu ini yang aku ajak korang tengok. Isu yang aku nak 'highlight'kan ialah siapa 'wakil ICJ' yang memberi 'pengiktirafan' kepada 'Sultan Melaka' yang menawarkan jawatan mufti kepada Dr. Maza?

Malas nak cakap banyak, korang baca la sendiri. Ini linknya : http://tikamanbinasa.blogspot.com/2013/12/fake-king-of-malacca-and-his-fake-letter.html


6 comments:

  1. Puak-puak gila ni kenal satu sama lain di mana le agaknya.
    Dahle ada banyak duit pulak tu, buat majlis segala.

    ReplyDelete
  2. den nk tuntut jd rajo kolumpo pulak...wakakaaa....sapo nk pingat angkek tangan..mulo dgn pingat OSMK - org sewel minum ketum yg membawa golaran DK - dato ketum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weiiilu...jgn bikin wa ketawa sampai pecah perot boley tak...

      Delete
  3. 1 aku heran ,org yg mengaku sultan ke raja ke,atau pengamal ajaran sesat atau kumpulan militan, atau kumpulan yg menentang sesuatu kerajaan biasanye mmg banyak duit, pemikiran yg cerdas gila2, dan setengahnye isteri banyak....heran sungguh...

    ReplyDelete
  4. Salam. Sila lihat & download files di alamat http://jw2006.tripod.com
    Semoga anda faham kenapa Islam memerlukan Pemimpin Dunia Islam Yang Sebenar.
    1)Siapakah Tuhan-mu? 2)Apakah Agama-mu? 3)Siapakah Nabi-mu? 4)Apakah Kitab-mu? 5)Siapakah Imam-mu?...Rasanya soalan no.5 ramai yg tak faham..Imam itu adalah Pemimpin Dunia Islam Sezaman kamu. Wajib ke atas kita mengetahuinya seperti dlm Al-Quran tlh dinyatakan "Carilah Wasilahku".

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute