ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 2 February 2014

@rafiziramli SEBAK DENGAN KUAH SATE



Oleh : AJ

First and foremost. Apekejadah si Rafizi ni tetiba sebak? Apa yang nak disedihkan sedangkan masalah ni parti kau sendiri yang cipta? Kenapa waktu PRU13 hari tu tak buat siap-siap? Apa nak cover malu Anwar pada Lim Kit Siang yang 'Lompat' kawasan dari Ipoh Timur ke Gelang Patah? Adoooiii... Kot yer pun nak cover kemaluan Anwar, tak yah la sampai sebak.... Macam pondan tau tak?!!!! Apa-apa pun, aku yakin.... kelompok M.A.C.A.I (Mengangguk Apaje Cakap Anwar Ibrahim) pastinya dapat merasai 'sebak' si Rafizi Ramli ni....

Apa-apapun aku rasa dialog kat bawah ni lebih sesuai diucapkan oleh Rafizi berbanding pengucapan ritorik beliau seperti yang korang dah tengok kat video diatas.

3 comments:

  1. ememangnya umno kangkong. barua umno kongkang. Low class umno.


    INGAT. UMNO bukan boleh perintah Malaysia selamalamanya. Suatu hari umno pasti jatuh

    ReplyDelete
  2. Sebak kuah satay..ha ha ha

    ReplyDelete
  3. Kuasa tu semuanya terletak di tangan ALLAH. Biarlah ALLAH tentukan... Sama laa macam PAS...ingatkan boleh pertahankan KEDAH....

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute