ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Saturday, 1 February 2014

TATKALA @limkitsiang MEMPERSOALKAN ISI AL-QURAN, MANA HILANG SUARA 'PEJUANG ISLAM' DALAM MKPN? @mparitbuntar @WardinaSafiyya @saifuddinabd @netraKL

Oleh : AJ

Aku nak dengar jugak mana pergi suara puak-puak ni tatkala Lim Kit Siang mempersoalkan apa yang tercatat dalam Al-Quran. Kalau tindakan JAIS dikritik, takkan dalam isu yang melibatkan perintah Al-Quran di pertikaikan oleh seorang Ahli Parlimen tak boleh dikritik?

Kenapa wujud double standard dalam mengkritik? Kenapa tak bersuara? Apa korang semua ni makan gaji buta ke???

Baca artikel Lim Kit Siang disini : http://blog.limkitsiang.com/2014/02/01/jakims-friday-sermon-yesterday-a-triple-regret-going-against-najibs-positive-response-to-pakatan-rakyats-olive-branch-for-national-reconciliation-his-advocacy-of-wasatiyya/

3 comments:

  1. mungkin ilmu mereka belum sampai kat situ lagi.diantara Islam baka dan Islam saka, yang mana lebih berkesan dalam perjuangan?

    kat mana pulaknya sembunyi PERKASA yang begitu gah suatu ketika dulu mempertahankan kedaulatan ALIP BER TER?

    ReplyDelete
  2. Si BANGKAIBABIDAP ini memang si puak KAPIR SYAITAN (cthnya si kok juga sering ke Jerman dan si eng pula, baru beli mercedes Jerman dgn. diskaun - disyaki ditaja puak-amat-BUAS, Kristian Zionis, apalagi Jerman adalah KEMBAR Israel-DAJAL)! Sebekum ini, MASJID suci kita pun boleh pula diCEROBOH si BANGKAIBABI KAPIR BUAS ini dan puaknya, siap dgn tulisan Cina mereka!

    Dah tiba masanya puak Melayu kita JANGAN lagi APOLOGETIK dan TUNDUK mcm KULI – semangat Pendekar-pendekar GEMILANG kita spt. Hang Tuah, Datuk Maharajalela, Dato‘ Sagor dsbnya mesti dikembalikan dlm diri jenerasi muda Melayu, supaya puak si KAPIR BUAS mcm. si BANGKAIBABIDAP ni tak lagi naik muka!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  3. Mujahid, Wardina, Saifuddin dan Marina adalah kategori Melayu haprak yang merupakan perosak ugama, bangsa dan negara yang telah dilantik oleh PM kita (yang tak begitu bijak) untuk tolong menjahanamkan lagi hak Melayu Islam di dalam negara kita sendiri. Anggaplah mereka tak ada relevan dalam perjuangan untuk Islam dan bangsa Melayu.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute