ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 6 March 2014

SALAH GUNA NAMA 'ALLAH' PUNCA ULTRAMAN DIHARAMKAN OLEH @KDNPUTRAJAYA WAHAI @saifuddinabd

Oleh : AJ

Inilah kualiti Saipoden Kalah ni, yang juga mengaku dirinya sebagai seorang penggerak gagasan kesederhanaan global. Kesederhanaan tahap gaban apakah ini? Adakah kesederhanaan itu bermakna menghentam tanpa memeriksa maklumat yang diterima?

Kepada Saipoden... Cer baca dulu apa yang ditulis dalam majalah ni.....



Kalau inilah 'tafsir keserdahanaan' Saipoden, maka no wonder Qada dan Qadar ALLAH menentukan beliau ditolak oleh Rakyat Temerloh dan ahli UMNO.

Kepada Saipoden, periksalah maklumat dulu sebelum nak komentar. Bukan apa takut kau terkena dengan firman ALLAH ;

"Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini - dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan."

(49:6)

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute