ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Saturday, 26 April 2014

@BarackObama TELEFON @mbnizar SEJURUS MENDARAT DI MALAYSIA?

Oleh : RPM

Macam pelik bunyinya... Tapi itulah yang terjadi... Cuma tak pasti sama ada benar atau tidak Barack Obama telefon Nizar, soalan ini perlu dikemukakan kepada Barack Obama.

Apa yang pasti, pada tahun 2009, Nizar mendakwa dihadapan wartawan bahawa Barack Obama menelefon beliau dan mengucapkan tahniah kepadanya.

Jadi sekarang, Obama dah sampai KL. Harap-harap kalau ada sesiapa yang berkesempatan berbual dengan Obama, sila tanya soalan berkenaan.

Video membuktikan Obama 'pernah' menelefon Nizar pada 6 Febuari 2009.


(Mula pada minit 4:18)

“Celakalah orang yang memperkatakan sesuatu agar orang lain ketawa, lalu dia berdusta. Celakalah untuknya. Celakalah untuknya.” (Hadis Riwayat at-Tirmizi.)

5 comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute