KEJAYAAN DAKWAH CAUVENIS @dapmalaysia : AKHIRNYA @PASelangor @KhalidSamad @HanipaMaidin @DrSitiMariah @drcherosli MAHU KUASA EKSEKUTIF MAIS DAN JAIS DIKUBURKAN!!!

Oleh : AJ

Ubah!!!
Inikalilah!!!

Nampaknya DAP tidak perlu meletakkan calon Melayu bagi menghakis hak-hak Islam. Cukup sekadar mengarahkan keldai-keldai mereka seperti ahli parlimen PAS untuk melaksanakan impian DAP dalam menjahanamkan hak Islam di Malaysia. Hari ini, melalui beberapa 'keldai-keldai' mereka seperti Khalid Samad (PAS-Shah Alam), Hanipa Maidin (PAS-Sepang), Siti Mariah Mahmud (PAS-Kota Raja), dan Che Rosli Che Mat (PAS-Hulu Langat) telah menyuarakan kehendak DAP agar kuasa yang diberikan pada badan yang bertanggungjawab menjaga, memelihara dan melindungi kepentingan umat Islam di Selangor 'dihapuskan'.

Inilah kehebatan DAP. Jika dahulu PAS mengimpikan 'Negara Islam', namun hasil tarbiah dan tasfiah DAP, PAS sendiri hari ini 'menghilangkan' misi negara Islam, 'menghapuskan' Hudud dalam manifesto, dan kini mereka mahukan 'kuasa' badan Islam yang tertakluk dalam perlembagaan negeri 'dikebumikan'.

Maka tidak mungkin satu hari nanti, DAP boleh bertepuk tangan bilamana 'keldai-keldai' mereka ini akhirnya menjadi suara pendesak agar perlembagaan negara diubah agar hak ekslusif Islam di Malaysia dihapuskan!



Sumber : http://www.malaysiakini.com/news/265931

Post a Comment

0 Comments