ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 17 June 2014

MALAYSIAKINI GOLONGKAN @realDrMAZA @drmazacom DENGAN KELOMPOK MANUSIA ROSAK AQIDAH?

Oleh : AJ

Macam ada sesuatu sindiran yang hendak disampaikan oleh Malaysiakini tatkala meletakkan kedudukan MAZA setaraf dengan 2 manusia yang mempunyai masalah aqidah yang kronik.

Bagi yang literal memahami gambar yang dipaparkan ini, maka mereka tidak akan merasa apa-apa. Sebaliknya bagi individu yang melihat diluar skop, ianya adalah satu 'keputusan pertabalan' yang meletakkan ikon mantan calon Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang itu sebagai individu yang mengalami masalah mental yang serupa.

Apa-apapun, tahniah diucapkan kepada Dr. MAZA kerana diberikan taraf yang sama oleh Malaysiakini dengan kelompok bermasalah aqidah.


No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute