ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 19 September 2014

[VIDEO PANAS] AHLI PAS DOA LAKNAT PARTI SENDIRI

Oleh : AJ

Ini sebelum PRU13


Ini selepas PRU13


Menggunakan agama? Aik!!! Bukankah selama ini PAS memang menggunakan agama untuk memecah belahkan ummah kat Malaysia? Waktu PRU13 siap doa kasi Jahanam UMNO, K.O BN. Bila 'semangat' doa yang sama ditujukan kepada kumpulan 'luar' dalam parti, tak boleh plak? 

Kalau ikut pandangan Azhar Idrus, katanya boleh. [rujuk sini]
Kalau tanya pandangan Muzabzib, dia kata boleh tapi jangan tepat [rujuk sini]

Tapi berlainan pula dengan pandangan Dr. Fathul Bari (Phd Hadis)



Video PAS waktu PRK Tenang :



Baca laporan lengkap disini : http://www.suara.tv

4 comments:

  1. Cakap psndai klu dos jahanam kan otg lsin...ksfirksn org lain pandai kat idung sendiri....pandai ko ckp macam macam. ..padan la muko ko......

    ReplyDelete
  2. kah kah kah pas dah tunggang terbalik dulu doa ko kpd umno yg beragama seislam bolih je!! nape skrg doa utk pas tak leh lak??? kaum pas ni sebenarnya mempergunakan agama utk kepentingan menghalal kan cara yg haram kih kih kih MALU MALU MUKA TAK TAU MALU aku benci dah dgn pas ni lebih baik aku sokong PASMA !!!

    ReplyDelete
  3. Tunggu apa komen Haji Hadi,Nik Aziz, dan Harun Din.

    ReplyDelete
  4. Agama ikut kepala sendiri, gitu le dianye. Kat org lain, lain hukumnya, kat sendiri lain pulak hukumnya, sudahnya doa makan diri, semuanya dah balik kat mrk semula.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute