ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 8 September 2014

[VIDEO PANAS] WAN AZIZAH TOLAK JADI MB SELANGOR


[Rujuk bual bicara pada minit ke - 7:37]

Oleh : AJ

Entahlah... Apa benda yang dia jawab pun aku tak tahu. Tetapi memang aku benar-benar kesian dengan Datin Wan Azizah Ismail. Walaupun dia ni student bijak dalam bidang perubatan, tapi dia naif... Dan dia pula seorang ..  dan Perempuan itu sifatnya lemah. Nak naik motor pun takut. Inikan pula nak sergah orang dibawahnya.

Wan Azizah tak seberani Nurul Izzah untuk menuntut Fasakh dari Anwar Ibrahim. Dan itulah kelemahannya...

P/S : Salah satu punca Timbalan Ulama Sedunia tolak dia termasuk Dewan Ulama PAS sendiri. Dia bagi komen kat wartawan pun kena rujuk skrip, So... what can you expect more?

6 comments:

  1. Suami menteri besar selangor adalah banduan do penjara SG buluh. Alahai.... bunyi take enak langsung. Sultan pun malu nak mengaku.

    ReplyDelete
  2. Apala nyonya ni dok mengarut ni. Ye ke cerdik? Macam bangang je nyonya tua ni

    ReplyDelete
  3. wan azizah kena fikir panjang sikit dari sejengkal. andai dia jadi mb nanti, dalam masa yang sama suaminya berada dalam penjara di negeri yang dia perintah. macamana nak jawab ni? isteri mb, suami duduk dalam penjara kerana meliwat. ohh!!

    ReplyDelete
  4. Terserlah kenenekan beliau.

    ReplyDelete
  5. Memang dia takde talent langsung untuk jadi mb. Habis lah selangor kena jual oleh pkr dan dap. Cucu cicit kita akan baca sejarah bahawa suatu ketika dahulu selangor adalah negeri yg hebat bagi orang melayu. Tapi masa itu ia dah jadi macam singapore dimana orang melayu hilang segalanya dan menumpang megah sahaja, sedangkan mereka tiada apa2.

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute