ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Sunday, 19 October 2014

BERNIKAHLAH @dyanasmd DAN BERPOLIGAMILAH WAHAI @zairilkj #iniNikahLah #IniKaliLah

Oleh : AJ

Aku tau yang Zairil Khir Johari ni dah beristeri,

Aku tahu yang Dyana Sofea ini masih anak dara,

Cuma tak salah si Zairil Khir Johari berbini dua,

Dan tak salah Dyana Sofea menikah lelaki yang dah berpunya,

Benda baik buat apa nak dengki sesama.

Pakat-pakat pujuk agar nikah terlaksana.


Aku bukannya apa


Cuma kesian mereka berdua,

Dah seDAP

Berpeluk,

Bercium,

Takkan nak biaq macam tu jaaa

Agama mereka pun nak kena jaga

Bukannya apa...

Mereka buat dosa kita pun terkena

Kalau dok tak teguq sama...


Bacaan tambahan :

1. http://www.penaminang.com/2014/08/segera-nikah-dan-mudahkan-pernikahan.html#axzz3GZPcVVy0

2. http://www.penaminang.com/2014/07/larangan-hidup-membujang.html#axzz3GZPcVVy0

2 comments:

  1. NASIB BAIK TAK MENANG PRILIHANRAYA HARI TU..

    ReplyDelete
  2. Tengah Kena Serang Bini21 October 2014 at 16:04

    Zairil sekarang duk senyap, tembelang dengan Dyana dah pecah.
    Damage control kat rumah agaknya...pinggan melayang..hehe

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute