ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 31 October 2014

MAMPUKAH SHAFEE PATAHKAN HUJJAH 14 PEGUAM ANWAR?



Oleh : AJ

Hari ini merupakan giliran pasukan pendakwaan yang diketuai oleh Tan Sri Dato' Sri Dr. Muhammad Shafee Bin Muhamad Abdullah akan membalas hujjah yang dikemukakan oleh barisan 14 peguam bela Anwar.

Hari ini juga boleh diibaratkan sebagai hari 'clash of titans' bilamana seorang rakan yang dikenali sejak zaman sekolah, menjadi individu yang akan mematahkan hujjah-hujjah yang dikemukakan oleh 14 Peguam Anwar.

Dan memetik perkataan Shafee;

"I Know him better than anyone of the leaders in this country including Tun M, Tun Abdullah Badawi, dan juga Dato' Seri Najib"

Pastinya ada sebab dan musabab mengapa Shafee begitu yakin mengetuai barisan Pendakwaan dalam kes liwat Anwar-Saiful kali ini.

Semoga keadilan akan dapat ditegakkan. Dan semoga kita beroleh kebenaran.

1 comment:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute