MALAYSIA MASIH ADA PELAPIS - RASHID SIDEK

Kuala Lumpur - Ketua jurulatih skuad badminton negara Rashid Sidek yakin Malaysia masih mempunyai pemain pelapis yang berwibawa untuk menggantikan Datuk Lee Chong Wei. 

Pemain perseorangan lelaki nombor satu dunia yang disahkan positif "dexamethasone" berdepan pergantungan selama dua tahun namun Rashid berkeyakinan negara tidak ketandusan pemain berbakat. 

"Buat setakat ini, Wei Feng dan Liew Daren adalah calon utama sebagai pengganti Chong Wei. 

"Namun ia bukanlah satu tugas yang mudah, mereka perlu bekerja keras dan mendapatkan slot ke Sukan Olimpik jika pergantungan Chong Wei berlanjutan,"katanya.

Sumber : RTM
MALAYSIA MASIH ADA PELAPIS - RASHID SIDEK MALAYSIA MASIH ADA PELAPIS - RASHID SIDEK Reviewed by pena minang on November 12, 2014 Rating: 5

No comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

Powered by Blogger.