ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

MAHASISWA

Monday, 21 January 2013

SUMPAH ANWAR IBRAHIM



Oleh : AJ

Nampakanya Isteri Perdana Menteri, Datin Rosmah Mansor dah menjawab isu fitnah terhadapanya mengenai cincin yang dikatakan berharga 24 juta yang dibeli olehnya. Malah beliau dengan berani telah bersumpah dengan nama ALLAH menafikan fitnah yang dilemparkan keatasnya.

Ini sekaligus merupakan tamparan yang hebat kepada pembangkang terutama sekali Anwar Ibrahim yang merupakan master mind dalam kerja-kerja memfitnah orang ini. Namun peliknya setelah kesemua orang yang difitnah oleh Anwar itu bersumpah menafikan perbuatan tersebut, Anwar masih berdalih untuk bersumpah atas tuduhannya itu.

Meh kita tengok orang-orang yang BERANI BERSUMPAH untuk menyatakan kebenaran di pihak mereka.





Anwar macam mana???



Toksah tanya sumpah, tanya JAM OMEGA pun dah marah-marah



Tanya kat PRESIDEN PKR lagi tak guna....Tah apa-apa dijawabnya



Jadi sekarang ni, semua orang yang ANWAR FITNAH dengan pelbagai cerita, semua berani bersumpah dengan NAMA ALLAH dan berani meletakkan nasib mereka ditangan ALLAH, kenapa ANWAR masih tak berani nak letakkan nasibnya di Qadi Rabbul Jalil??? Apa yang beliau takutkan sangat tu???

Moh dengar apa kata 'Sifu' Anwar

1 comment:

  1. minta jasa baik anda link kan blog ini tq
    http://parlimensembrongp153.blogspot.com/

    ReplyDelete

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2015 Pena Minang Inc