ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 31 May 2013

TINDAKAN KE ATAS "RED BEAN ARMY" TERLEWAT - TUANKU ABDUL AZIZ (BEKAS NAIB PENGERUSI DAP)



Oleh : RPM

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tuaku Abdul Aziz menjelaskan tindakan kerajaan dalam membendung kumpulan fitnah seliaan DAP, "The Read Bean Army" sedikit terlewat. 

"Seharusnya tindakan tegas telah lama diambil, namun kerajaan membiarkan perkara ini berlaku,"

Beliau menambah kelewatan mengambil tindakan dengan pantas dan tegas telah menyebabkan fitnah yang dilemparkan oleh Cyber Troopers DAP ini sudah dipercayai oleh masyarakat.

Walaupun kelihatan agak terlewat, namun Tuanku Abdul Aziz masih komited dengan kenyataan terbaru Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi yang mahukan kesemua cyber troopers pembangkang yang membuat fitnah dikenakan tindakan yang keras dan tegas.

1 comment:


  1. Saya ingin menyampaikan kepada seluruh TKI yang bekerja di negeri orang saya ibu hermawati seorang TKI DI MALAYSIA pengen pulang ke indo tapi gak ada ongkos sempat saya putus asah apalagi dengan keadaan susah gaji suami itupun buat makan sedangkan hutang banyak kebetulan suami saya buka-buka internet mendapatkan nomor MBAH RONO katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan TOGEL dengan keadaan susah jadi saya coba hubungi MBAH RONO dan minta angka bocoran MALAYSIA angka yang di berikan 4D TOTO ternyata betul-betul tembus 100% bagi saudarah-saudara di indo mau di luar negeri apabila punya masalah hutang sudah lama belum lunas jangan putus asah beliau bisa membantu meringankan masalah anda hubungi MBAH RONO di nomor (_085_340_489-469_) ini asli bukan rekayasa atau silahkan buktikan sendiri..

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute