ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 24 June 2013

[VIDEO] BERUK-BERUKOUT YANG MENGHALANG KOMUTER KERETAPI TANAH MELAYU


Oleh : Jebat

Aku rasa beruk pun tahu nak ketepi kalau keretapi nak lalu...Tapi Beruk-BerukOUT 505 ni lagi bodoh dari BERUK. Sebab dah ada papan tanda, dah tau tu landasan keretapi, masih nak menghalang laluan. Tak ke beruk tahap gaban namanya tu???

2 comments:

  1. Syabas PDRM, yang terbaik.

    ReplyDelete
  2. tu lah, bila cakap melayu bodoh, marah....tapi yang ini memang melayu bangang....pakai kupiah, tapi otak takdak.....husam punya pengikut ni....nak mati syahid....bagus langgar je....biar mati katak....

    -anti jubur-
    jakarta

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute