ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Friday, 3 January 2014

BARUA DAP CUBA 'ALIH' ISU MERCEDES BARU @cmlimguaneng DENGAN MEMFITNAH @MukhrizMahathir @MukhrizOfficial

Oleh : AJ

Nampaknya BARUA-BARUA DAP ni bukan main sakan mempertahankan tindakan LIM GUAN ENG membeli kereta Mercedes bagi menggantikan Camry yang baru dibeli oleh kerajaan negeri 3 bulan yang lalu. Punya hebat mencari alasan, akhirnya MB Kedah, Mukhriz Tun Dr. Mahathir plak dituduh membeli kereta yang sama.

Barua-Barua DAP ini cuba memutar belitkan fakta dengan cuba mengelirukan rakyat kononnya Mukhriz turut sama membeli kereta Mercedes model yang 'sama' dengan versi Lim Guan Eng. Sedangkan Fakta sebenarnya kereta Mercedes itu dibeli ketika MB Kedah terdahulu, ALLAHYARHAM AZIZAN ABDUL RAZAK, memegang tampuk kepimpinan Kedah.

Dan macam biasa, bila hujjah tak dapat dibalas... Maki hamun bersembur.....Malas nak cakap banyak, BARUA DAP STILL BARUA DAP... p/s : Sekadar memetik perkataan Wakil PAS dalam muktamar PAS Kali ke 59, 2013.

Rujukan :

http://www.mykmu.net/?p=13447
http://amenoworld.blogspot.com/2011/09/azizan-mengaku-beli-kereta-mewah.html
http://greenboc.blogspot.com/2011/09/mb-kedah-jawab-isu-beli-kereta-kcx-8.html
http://beta.malaysiakini.com/news/205029
http://adukataruna.blogspot.com/2011/09/azizan-pas-perlukah-duit-rakyat.htm

3 comments:

  1. X boleh jawab alih isu... keh.. keh.. keh...

    ReplyDelete
  2. korang takkan tak tau Raya Cina dah dekat..se lim gaung nak jugak bermewah2an..ada ke cina yang tak suka mewah..puihhh

    ReplyDelete
  3. Di situ elmahnay bloger pro umno..lembab..lesu masih bebal...cybertropper pakatan org yg sama da tahu apa nak spin..BN usah lah retrotik..akan tubuhkan itu ini,...dana takada ..kebijaksanaan x ada pun x jadi

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute