[إنّا لله وإنّا إليه راجعون] BELANSUNGKAWA BUAT KELUARGA DATO' HARUN TAIB - KETUA DEWAN ULAMA PAS PUSAT

إنّا لله وإنّا إليه راجعون
"Sesungguhnya kami adalah milik ALLAH dan kepada-Nyalah kami kembali".

Apabila mati anak Adam, terputuslah amalannya kecuali tiga: Sedekah jariah, ilmu yang dimanfaatkan, atau anak soleh yang mendoakannya.”
(riwayat Imam Muslim)
Belansungkawa buat Dato' Harun Taib Rahimahullah, yang telah kembali ke Rahmatullah pada jam 12.05 tengah malam tadi, di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu. Jenazah dijangka disolatkan pada jam 10 pagi nanti di Markas Tarbiyah Kubang Lembik, Manir, Kuala Terengganu.

Di pihak warga kerja Pena Minang Return, kami berdoa agar ALLAH mengampunkan dosa beliau dan memasukkan beliau dikalangan orang-orang yang beriman.

Biodata Dato' Harun Taib Rahimahullah


Post a Comment

1 Comments

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.