ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Monday, 6 January 2014

SIAPA BOS FB DrMAZA.COM? @realDRMAZA ATAU ADMINNYA?

Oleh : AJ

Rasulullah saw bersabda : ”Di akhir zaman akan ada para ahli ibadah yang bodoh dan para ulama yang jahat.” (HR at-Tirmidzi).

Cer korang baca statement Admin FB DrMAZA.com. Adminnya mintak maaf kepada Dr. Maza dan follower ekoran kesilapan maklumat. Aik.... Cam bodoh jer ayat ni. Yang bos sekarang siapa? Admin DrMAZA.com atau MAZA sendiri? Lagi pelik, si admin yang 'cerdik wal bijaklaksana' ni mintak maaf pada orang yang tak kena fitnah. Sedangkan yang kena fitnah tu, haram tak diminta maaf pun. Lagi 'pandai wal pintar' si BOS tak mintak maaf sendiri, sebaliknya suruh balaci dia pi mintak maaf. Sedangkan BOS tu yang lantik 'kakitangan' yang dia percayai dan yakini untuk mentadbir laman FBnya.

Apa-apapun kepada MAZA, sila lucutkan jawatan ADMIN FB kau tu. Tu pun kalau ADMIN kau tu yang buat la.....

P/S : Macam Pelikkan...selama ni dia letak perkataan [ADMIN] kalau posting tu admin dia yang buat. Tapi dalam posting ni tak letak pula perkataan [ADMIN] pun.. Macam 'Si BOS' tu sendiri jer yang buat... Bila dah kantoi, dia fitnah admin dia... Sekarang ni macam-macam cerita boleh jadi... Betul tak??? Wakakakakah

2 comments:

  1. cuba tanya dr maza tu dalam fb dia...
    sedap tak makan bangkai?

    ReplyDelete
  2. celaka kau maza, celaka celaka!! hahahaha

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute