ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 25 February 2014

KESESATAN PEMIKIRAN TAREQ AL-SUWAIDAN @realDrMAZA @drmazacom




Oleh : RPM


Rasulullah ﷺ bersabda : ”Di akhir zaman akan ada para ahli ibadah yang bodoh dan para ulama yang jahat.” 
(HR at-Tirmidzi).

Tak semestinya dia arab, berjubah putih, berjanggut, dan ada title 'DR', maka apa yang diucapkannya tu betul. Berhati-hatilah. Sebab banyak musang berbulu ayam. 

Aku bukanlah pro Ulama Saudi. Cuma aku tengok Ulama Saudi lebih jitu, tajam dan arif dalam bab aqidah. Sebab tu Ulama Saudi dah siang-siang cakap, tak payah buang masa nak cari jalan 'penyatuan' dengan Syiah. Kalau dengan Syiah yang begitu licik bertaqiyyah pun ulama Saudi boleh kenal pasti keburukkannya, takkanlah setakat Thoriq As-Suwaidan ni menjadi masalah bagi mereka untuk menganalisis pemikirannya?

No comments:

Post a Comment

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute