ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Thursday, 27 March 2014

[VIDEO] PERBAHASAN PARLIMEN MENGENAI TRAGEDI #MH370 #PRAYFORMH370 #REMEMBERINGMH370


Oleh : AJ

Inilah masalah Pembangkang.. Cakap pasal SOP... Dorang ni bodoh ke tak? Nama pun pengumuman rasmi... Maknanya kenalah 'Verify' dulu maklumat tersebut. Official Statement maknanya benda dah 'confirm'....

C'monlaa MP Pembangkang... Waktu MH370 hilang dari radar pun, tah-tah korang sendiri masih membuta. Aku yakin, bila terjadinya insiden ini, yang pertama-tama buat kerja mengesan MH370 ni adalah staf-staf di DCA, Perisikan Kementerian Pertahanan, dan PDRM selain agensi-agensi yang berkaitan.

Kepada pembangkang jika nak mengkritik sekalipun.... tunjukkanlah kebijaksanaan

2 comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute