ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 3 June 2014

SETELAH BIL AIR DINAIKKAN, KINI TEMPAT LETAK KERETA PULA MENJADI SASARAN. APA KOMEN @realDrMAZA @drmazacom SELAKU 'MANTAN' CALON TIMBALAN KETUA MENTERI PULAU PINANG?

Oleh : AJ

Setelah bil air dinaikkan, kini giliran kupon parkir pula. Harga sebelum ini hanyalah sekitar RM50.00, namun pada 1 Julai 2014, harga parkir dinaikkan kepada RM60.00. Yang 'harga asal' tu hanyalah sekadar wayang pacak sahaja... Konon-konon ada penurunan. Inilah bukti Pakatan DAP memahami kehendak rakyat. Dan penulis yakin, kenaikan harga parkir ini diterima dengan baik dan disyukuri oleh rakyat Penang terutama sekali orang-orang Melayu dalam DAP. Apa pula komentar 'Mantan Calon Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang' Al-Fadhil Al-Ustaz Dato' Alim Panglima (D.A.P) Dr. Mohd Asri Zainul Abidin Al-Muzabzib fi Oxfordi?

2 comments:

  1. Cina DAP KOTHER FUCKER!!!

    ReplyDelete
  2. Cina DAP MOTHER FUCKER!!!!

    ReplyDelete

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2016 Pena Minang Institute