ARTIKEL TERKINI

SUNNAH

SYIAH

SASTERA

EBOOK

Tuesday, 15 July 2014

MASIHKAH KALIAN INGAT DENGAN 'DOA' DARI ISRAEL BUAT GENG 'UBAH' DI MALAYSIA?

[Video versi panjang]

[Video versi ringkas dengan alih bahasa]

Oleh : AJ

Assalamualaikum. Pada PRU13 yang lalu, kita telah menyaksikan bagaimana jentera Pembangkang menggunakan apa sahaja kemampuan yang ada untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan umat ISLAM yang ditunjangi oleh Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu ataupun UMNO.

Dari fitnah, tuduhan palsu 40 ribu bangla, blackout, pengundi hantu sehingga doa kaum kafir dimobilisikan demi menumbangkan kerajaan yang berkuasa sejak 50 tahun yang lalu. Walaupun UMNO dan BARISAN NASIONAL diasak dengan kuatnya, namun Kuasa ALLAH melebihi kuasa manusia.

Doa orang kafir tidak dimakbulkan oleh ALLAH. Sekaligus membuktikan bahawa ALLAH masih redha dan memilih kerajaan yang memerintah Malaysia 50 tahun yang dahulu terus berkuasa di tampuk pemerintahan Malaysia.

Maka dengan itu, sempena bulan Ramadan yang mulia ini, marilah kita semua orang Islam di Malaysia, menadah tangan dan berdoa, semoga ALLAH terus memberkati pemimpin-pemimpin Malaysia, dan memberikan mereka pertunjuk dalam menjalankan amanah yang berat ini.


2 comments:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

PenaMinang.com tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui ruangan ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Segala caci maki, kutukan, fitnah adalah antara anda dengan ALLAH Azza Wa'jal. Berilah komen dan kritikan yang membina. Insyallah kami akan cuba membalas komen-komen anda.

© 2008-2017 PM Institute